Aquesta Escola de Sant Boi volia implementar un nou sistema de sonorització pel gimnàs que fos molt simplificat i fàcil d'util·litzar. 

Es va optar per posar 4 altaveus de tipus caixes acústiques amb un amplificador molt zencill que té el mixer integrat, d'aquesta manera amb un sol aparell poden connectar els micros i la sortida de linea auxiliar per poder posar música.